OUTFIT MĚSÍCE: dámská softshell parka + bambusová čepice + kód SRPEN = -20%!

Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě

Pokud je smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku, má kupující spotřebitel v souladu s paragrafem §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Jak postupovat při vrácení zboží?

Registrovaný uživatel:

Zjednodušili jsme pro vás možnost vrácení zboží. Už není třeba vyplňovat a tisknout žádné formuláře. Vše vyřešíte ve svém zákaznickém účtu.

1) V zákaznickém účtu vyberte pole "historie a detaily mých objednávek".

váš účet

2) V objednávce, která obsahuje zboží, které chcete vrátit, zvolte "vrácení".

3) Vyberte produkt, který chcete vrátit, vyplňte důvod vrácení a nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu, na který chcete zaslat peníze. Poté odešlete "žádost o vrácení".

4) Máte hotovo!

Jakmile se vám objeví tabulka s výpisem vrácených produktů, můžete zboží zabalit (ideálně tak, jak jste jej obdrželi) a odeslat na adresu:

Šijeme srdcem s.r.o., Hrachovec 98, areál PWO, Valašské Meziříčí, 75701.

U vracejícího zboží oceníme zachování visaček a čárových kódů.

Zde poté můžete sledovat, v jaké fázi se vaše reklamace nachází.

Neregistrovaný uživatel:

V případě, že chcete vrátit zboží zakoupené bez registrace, je třeba balíček odeslat spolu s vyplněným formulářem pro vrácení.

Zboží zabalte tak, jak jste jej obdrželi a odešlete na adresu:

Šijeme srdcem s.r.o., Hrachovec 98, areál PWO, Valašské Meziříčí, 75701.

Podmínky pro vrácení akčního zboží:

Jednotlivé zboží zakoupené v akci lze vrátit za normálních podmínek. Tria či akční balíčky je nutno vracet celé. Není možno vrátit pouze jeden kus z balíčku.

Nesedí mi velikost a zboží chci vyměnit?

Zboží nevyměňujeme. Pokud vám nesedí např. velikost, je třeba zboží vrátit a vytvořit novou objednávku. Pokud vracíte zboží zakoupené v akci, pak se na novou objednávku původní sleva nevztahuje.

Chci zboží reklamovat:

V případě jakýchkoli nesrovnalostí či dotazů nás neváhejte kontaktovat na email info@sijemesrdcem.cz a společně se domluvíme na následujícím postupu.

©2017 Šijeme srdcem | Obchodní podmínky