E-shop v novém. Pro přihlášení si prosím nastavte nové heslo.

Vrácení a reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení?

Zapomeňte na tiskárny a papírování – využíváme službu Retino, která vše vyřeší za vás online.
Stačí vybrat, zda chcete zboží vrátit nebo reklamovat, a postupovat podle pokynů.

Cena zpětné dopravy je 89 Kč / 3,5 € – tato částka bude odečtena z vrácené částky.

Pokud zboží vracíte, oceníme, když ponecháte visačky a čárové kódy.

Chci zboží reklamovat

Pokud je něco v nepořádku, napište nám na info@sijemesrdcem.cz a doladíme společně další kroky.

Zboží prosím posílejte čisté / vyprané – děkujeme!

Reklamace a vrácení zboží
 

Posíláte balík sami?

Pokud se rozhodnete neposílat přes Zásilkovnu a pošlete zboží vlastním způsobem, dbejte prosím na správnou adresu:

Šijeme srdcem s.r.o.
Hranická 550/25
757 01 Valašské Meziříčí

POZOR: Balíky zaslané na jinou adresu (např. sídlo firmy) budou vráceny zpět odesílateli.

Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží

Chci vyměnit zboží

Pokud vám nesedí velikost nebo barva, vraťte zboží přes Retino a vytvořte si novou objednávku. Při vyplňování důvodu vrácení, udejte "výměnu zboží", zašleme vám kód na dopravu zdarma. 

Při nákupu v akci:

- Sleva z původní objednávky se nepřenáší

- Tria a balíčky (akční sety) je nutno vracet vcelku – nelze vracet jen část.

Odstoupení od smlouvy do 30 dnů

Pokud jste zakoupila zboží online jako spotřebitel, máte u nás možnost odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží.

Spotřebitelem je osoba, která nejedná v rámci podnikatelské činnosti.